Smarta vi...

Packning inför flytten har smått kommit igång igen efter ett uppehåll. Det kan ju kanske vara smart med tanke på att vi ska ha flyttat ut och hjälpt in nästa hyresgäster innan den sista oktober.

Problemet är att vi inte vet vart vi ska eller varför...
Kul va?!

Vi kan få en lägenhet där vi troligtvis inte vill, nära svärföräldrarna.
Kanske lättare kan vi få en lägenhet med hjälp av Ladyn, men det är en bra bit från Allt!!!
Iof skulle det kanske inte vara så dumt. =)
Här lär vi ju inte få en lägenhet och dit vi eventuellt vill har vi inte fått en.
Kul va?!

Själv orkar jag inte bry mig.
Det är alldeles för jobbigt att vakna varje morgon och minnas.. =(

Så jag säger bara:
HJÄLP!!!!

Eller så säger jag inget och packar ner mig själv och väntar tills jag blir upp packad!!! =)

*Gone*

Kommentarer
Postat av: Ladyn

*skrattar glatt* Låter som en god idé att packa ner dig själv i en flyttlåda. Du kan ju buda den till Malmö eller ngt.
Ta det lugnt, sätt er ner med två A4 och lista för- och nackdelar med svärföräldrar vs Malmö. (Vi vinner med hästlängder ska du se *blink blink*)

2007-08-27 @ 09:40:30
Postat av: Josef, din bror i Thailand...

Smart och smart... vem har sagt att man behöver vara smart?
Hej lillasyster,
Som vanligt är det med både spänning och förväntan jag knappar in adressen till din blogg, http://garfieldskrypin.blogg.se, och med stor nyfikenhet börjas läsa...

2007-08-30 @ 03:01:30
Postat av: Ladyn

*snörvel* Tack för de fina inläggen. Än har jag inte drunknat *kan simma* ;) Har faktiskt börjat med en Harlan Coben-bok igen (länge sedan sist). Vad läser du just nu? Kram!

2007-08-31 @ 11:51:32
Postat av: Ladyn

Hej hopp! Hoppas helgen blev bra trots att du var tvungen att jobba. Aaaaah.. ljudbok under promenad kanske funkar om man går i skogen eller så. Annars har jag svårt att koncentrera mig på det (missar sekvenser om jag städar etc). Vid ett annat tillfälle somnade jag... men kan ha berott på att klockan var tre på natten. *skratt* I morgon tänkte jag försöka slå en pling till er telefon:)

2007-09-10 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0