Instängd!

Jag kännar mig instäng och det känns som om man inte har något val eller någon egen vilja när det gäller saker och ting. =(

Egentligen är det nog inte så men allt känns depp.

Detta så trots att jag ska på interjuv på ett nytt jobb på måndag, men är det egentligen det jag vill?

Skickade inte in btygen i tid så det lär ju inte bli studier iallfall. =( Fast det egetligen är det jag känner för, men ekonomin till låter ju inte det. =( Men hur länge är det då meningen att man ska göra alllt annat än det man vill och hur länge ska man offra sig själv för andra?

ÄH... Vem bryr sig??

JAG

Kommentarer
Postat av: Ladyn

JAG bryr mig. Man SKA försöka bry sig om sig själv oxå. Vilka hinder har du för att göra det du verkligen vill? Gör upp en plan för hur du ska ta dig förbi dem och behöver du ett jobb i mellantiden, prova på ngt du inte gjort innan, så får du dessutom en nyttig erfarenhet på köpet. Kramar!

2007-06-17 @ 13:11:28
Postat av: Josef

Kära du!
Kanske ska du prova på att bara och enbart bry dig om dig själv en tid. Gör enbart det du själv vill och som inte skadar dig. Skit i alla andra som inte tycker som du.
Lätt för mig att säga, kanske du tycker... men det är härligt när man lär sig hur och kan använda i olika sammanhang och situationer.

2007-06-23 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0