Sommar och sol! =)

I lördags blev det promenad i solen uppe i Karslund, vid fallen där. Detta efter lite kläd inköp. =)

Söndagen blev det lite bad det var årets första dopp. Alldeles underbart!

Nej inget hus i sikte. =(

Dock många tankar om flytt och jobb..
Inget helt bestämt än men ska på Interjuv på Måndag uppe hos svärföräldrana typ, sen får vi la se.
I morgon ska vi iaf till hyresbolaget och skriva över lägemheten på svägertskan och sedan säga upp hennes så den sista september är vi bostadslösa IGEN!!!!!!!!

I dag var jag iof och hämtade mitt slutbetyg, så nu kan man säga att jag har "tagit studenten" Typ bara Många år senare än alla andra.

Kram till Alla

PS Snart får den andra svägerskan bebis, den skulle ha kommit den 9 men närvarar med sin frånvaro. DS.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Grattis till studenten min vän! (Spelar väl ingen roll när, du kan ju se det som så att ingen av oss blev en i mängden!)Vart badade ni? Saknar hästarna vid Karlslund.. jättefint är det runtikring. Kram kram!

2007-06-12 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0