Åter igen ett tag sedan...

Jag skrev.

I torsdags ringde jag vårdcentralen och fick träffa en läkare som sjukskrev mig till den 6 Maj! =)
Fick även en remiss till Gastroskopi via öppen mottagning på USÖ. Läkaren sa att de hade öppet på måndagen så jag planerade att åka dit då.
Till Chefen och gav honom mitt sjukintyg, Han vart inte glad. =)

Senare på em var det dax att åka till Optikern och få synen kollad.
Fick iaf rätt på att jag hade fått VÄLDIGT dålig syn. Optikern frågade om jag misstänkte diabetes, så måste väll kolla upp det oxå framöver. Iaf så är det beställt nya glasögon som jag hoppas ska komma till på fredag nästa vecka.

Fredagen jobbade sambon och jag lyssnade på bok, sedan åkte vi och köpte pressent till hans syster och åt på MAX. (Diskution pågår med de i Karlskoga om MAX eller MC D är bäst.) Köpte lite gott och hyrde tre filmer.

Första filmen vi såg var kass, kommer inte ens ihåg namnet. Andra filmen vi såg var Texas Chainsaw massaker The Begining. Den var oxå kass. Vet inte varför vi ser sjuka filmer hela tiden!
Tredje filmen hade vi förhoppningar om DejaVu. Den var lite hoppig, men kanske mitt humör vet inte..

På lördagen var vi och hälsade på hos sambons syster och hans familj som kommit dit.

Söndagen slappades bort.

Måndag skulle fastas fram till kl 13:00 då jag skulle på Gastroskopin, men de var stängda, så det var såå kul att ha fastat i onödan!

Senare på kvällen åkte vi till svärföräldrarna för att byta till sommardäck.. Sov kvar till tisdagen och var på biltur till Stockholm. Skönt var det sedan att komma hem!!

Onsdagen åter fastande till Gastroskopin. Inte alls skoj att gör den!!! Speciellt när man inte tål bedövningen så jag fick ingen svalgbedövning! Brr...

Torsdagen jobbade sambon och jag tvättade i tvättstugan då jag tvättade i tvättstugan, då  vår tvättmaskin börjar bli till åren. (Avis på Ladyn dom får/fått ny med torktumlare. Hoppas den fungerar bra!) 

I dag jobabr han oxå och jag har städat och ska laga Taco Paj till i  kväll! =) *Mums*

Kompisarna är kanske på G att köpa hus. Kan meddela att jag är Grymt AVIS!!!
Vill oxå köpa hus!!!!!

Vart man nu skulle hitta de pengarna. Under kudden kanske?!
Speciellt när man vill säga upp sig från jobbet!!
Har planer på att inte gå tebax efter semestern om det går som jag vill....

Det var nog allt för denna gången!

Iof kom iaf mina böcker så jag kunde hämta de i går! =) Lycklig och snart är det Ullared! =)
Kul att göra något!!!!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Heeej! Det var en väldans karusell på sjukhus du hamnat på. Skönt att du ska få nya glasögon, men väldigt otäckt att de misstänker diabetes - det måste vara en morot om ngt att försöka gå ned i vikt ju i alla fall. *många kramar* Gastroskopi är hemskt - slappna av säger de.. Mmm visst lätt att göra. Har ett vagt minne av att du hade magproblem för länge sedan, är det därför? Jag älskar MAX, men jag har inte ätit där sedan 2004... Det ligger 4-5 mil från Malmö, men man tar sig inte dit *muttrar* Deja vu har vi sett, jag tyckte den var kanonbra! Ha en härlig helg om vi inte hörs!

2007-05-04 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0