Helgen och veckan hittils.

I lördags spelades det tennis match mellan sambon och J. Sambon vann! =) Själv promenerade jag och solade lite i parken i Brickebacken. Det var så att man NÄSTAN längtade dit. Man känner sig iaf lite friadre där.
Jag tillhör visst de personerna som inte trivs att bo centralt, trots att det är det vi gör just nu. Känner mig så himla instäng!!!!

Söndag åt vi glass vid Säbylund, vattnet mot Kumla. Annars hände inte mycket den dagen.

I går psykades det och det är inte alls bra dagar då. Samt att Sambon visst blev utskriven från AF TROTS att vi skickat meilj dit! Fattar inte vad de håller på med!!

I dag kom iaf de nya tankkorten så vi kan tanka inför resan om bara koden kommer oxå.
Fick nyss sms om att mina nya glasögon kan hämtas så det ska jag göra under dagen samt att tvätta och färga håret och sova lite innan jag hämtar älsklingen kl 19:00 och själv börjar jobba kl 20:00 till 07.05. Ingen lust alls med det men men.

I Söndags morse kl 4 ca jamade Smulan och ville in så jag släppte in henne, hon började rusa omkring oah leka som en galning. Vi trodde att hon hittat en hårsnodd någonstans men när vi tände lampan så hade ho tagit men en näbbmus in och lekte med. Duktig katt! =/ (NOT) Så äckligt att ta hand om, speciellt den tiden på natten!

Ha en bra vecka!

PS. Till Ladyn: Samma magproblem fortfarande som kommer och går. DS

Just ja!!
Grattis till Min bror som i dag fyller 31 år och är i Sidney. (Tror jag)

Kommentarer
Postat av: Josef

Sydney... men annars är det rätt.
Tack för gratulationen!

2007-05-19 @ 12:03:48
URL: http://viljan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0