Söta Rara Katten...

Kom i natt hem med en Kanin!!!
Fattar inte alls på vad hon håller på med!!!!!!!!
Här om natten sprang hon ut över vägen och vägrade komma hem igen på ett tag. Inte alls skoj när man är trött och tänkte sova, vill ju inte att hon ska vara där när man ska sova. =/

Fredag var vi till Karlskoga och promenerade på stranden innan vi åkte till kompisarna och åt kvällsmat och såg Criminal Minds innan det var dax att göra matsäck och sedan natta sig. Kl var över 24 när vi la oss. Och klockan ringde 2:50. Trött som F-N, men H var tröttre. Hennes humör är inte att leka med!
Vi kom faktiskt iväg kl 4 som tänkt.

Det första som händer typ 4:10 blev vi stannade av Polisen!!
Nykterhetstest och frågan vad vi gjorde ute så sent.
"Sent, sa jag." Vi är ute tidigt för att vi ska till Ullared.
Polisen blev paff och hoppades att vi skulle hitta något skoj där. =)

Ville ju förklara mig när man är 4 pers i en bil så de inte trodde att man körde svart taxi!
Skulle ju inte vara allt för kul att bli fast för något sådant.

Många många timmar senare var vi framme i Ullared. Vi och alla andra!!!
Gissa om det var en hel del där!
Värre än någonsin jag avrit där. Men iof så var det första gången jag var där på en lördag.

Många timmar och pengar spenderades där.

Sedan på väg hem. Återigen med en massa timamr i bilen.

Totalt 16 timmar innan vi kom hem och kunde vila och se på Melodifestivalen.
Rätt låt vann, av de som fanns med. Mina två favoriter Island OCh Dj Bobo gick inte ens vidare från kvalet. =(

Sverige får visst kvala nästa år igen. Inte alls konstigt enligt mig.

Söndag tillbringades slött hemma och ätandes Pizza och snask. =)

Måndag ringde telefonen kl 7 och de ville att sambon skulle jobba 10:30.  Gissa vad man svarar på när de frågade om de väckte oss!! Nej vi vaknar alltid innan kl 7 när vi är lediga!!! NOT!!!

Em var det vårdcentralen och ska dit på provtagning i morgon. Ska ta mig till en syo och fixa med mina betyg så att jag kanske kan komma in på skolan.

Börjar egentligen 8:30 men tänker inte stressa utan tänkte komma 11. Vi har bara möte mellan 8:30 till 15. Orka!

Sak äta snart och sedan tvätta och bädda rent samt städa. Kul... Not...

Ev fiska på torsdag hoppas jag då vi nu köpt fiske grejor!!!
Sedan kanske kolla på lägenheten då!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ladyn

Vad du är flitig på att skriva! Det är alltid lika kul att läsa. Ni är rent galna som tar er till Ullared en lördag dock *skratt* Tusen kramar!

2007-05-18 @ 08:28:32
Postat av: Josef

Hej syster,
Kul att se att du har skaffat dig en blogg.
Verkligen kul att läsa!
Kram / storebror

2007-05-19 @ 10:33:20
URL: http://viljan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0