Lurad...

Jag borde lära mig att allt inte är vad det ser ut att vara...

Bara för att jag är tjej och spelar som tjej på World of Warcraft, behöver inte alla som spelar som tjej vara det.
Gissa om jag bjudit några på ett gott skratt i dag.
Men jag förstår ändå inte varför man utger sig att vara det när man inte är det?
Utger sig och utger sig....
Min fördom tolkade det så att har man ett tjejnamn på sin karaktär så blir man tjej själv...

Någon annan som haft fördomar som inte visat sig stämma in?

På tal om fördomar så finns det ju nu ett program om det. ID.
Det är ganska skoj att se på, (när man ändå spelar och har tven på...)

Trodde faktiskt att jag skulle kunna sätta mig och BARA spela från  18:30 till 20:00, men det går INTE.
Avslutade inte förrens efter kl 22 iaf.
Så funderar på att "stämma" speltillverkaren när det står på baksidan att man ska kunna sluta efter 20 min om man bara har så liten tid att spela..
Heller hur!!
Någon som lyckats?

Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Hej Malin! Du får träna upp din förmåga på att se hur folk skriver, då ser man genast om det är en kille som försöker spela tjej. Kan lära dig några knep ngn gång. Gissa om jag gjorde somliga galna på mudden (textrollspel) när jag påpekade det uppenbara..hehehe! Det går inte att sitta vid en dator bara 10 minuter ens.. måste bli minst en halvtimme har jag märkt. *ler* Ha nu en fin dag så hörs vi snart! /Din vän i Malmö :D)

2007-09-20 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0