Kompass?

Jag har altid varit nöjd över vad jag åstakommit i mitt liv.
Men det sista året önskar jag att man kunde radera ut.

Nu känns det som om jag står i en korsning full utav dimma och utan att veta vilken väg jag ska ta.
Vet inte vad som är fram eller bak, har ingen ledstjärna och ingen kompass.

Jag har ingen ork och ingen motivation.

Allt jag orkar eller försöker orka är att hålla mig flytande, men kaoset kommer alllt närmare, jag börjar redan känna hur
allt rämmar och snart kommer att rasa.
Utan att veta hur jag ska kunna förhindra det.


Kommentarer
Postat av: Ladyn

Du vet att jag finns där för dig!! Kram

2008-08-13 @ 22:40:01
Postat av: Emelie

Tråkigt att du känner så, men jag vet vad du menar. Hoppas att allt ser ljusare ut snart.

2008-08-14 @ 22:51:57
URL: http://www.spellbound.nu/blog
Postat av: Helena

Hej! Jo, gick bra idag.. skönt att man bara jobbar 75%.. så jobbar bara 6 timmar/dag :). Fick sluta redan vid 2 typ.. :). Mjoo, filmen var bra, lite överdriven ibland bara :).. Har du sett den? :) Kraaamar!

2008-08-15 @ 16:40:18
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: mum

Malin. Genom ditt beslut att döpa dej för flera år sedan, fick du del av Kristi liv (Rom.3-11).Du har iklätt dej Kristus (Gal.3:27), du är inympad på honom.Han är ditt liv.När du blir ett med Kristus, som är Faderns älskade Son, kan du inte annat än själv oxå bli Faderns älskade barn.Han säger "Du är mitt älskade barn, du är min utvalde".

Ingen har blivit född av en slump. Gud valde att skapa dej i moderlivet- han hade en speciell tanke till ditt liv-glöm inte det!

Många kramar mum.

2008-08-21 @ 10:26:20
Postat av: mum- igen..

Himmelriket är en skatt, en dyrbar pärla

(Matt. 13:44-46).Denna pärla är ingenting annat än Jesus själv, det finn inget som är dyrbarare än han.

Att inte söka efter denna skatt är att försumma det mest väsentliga i livet. Men att finna den är att finna den allra största glädjen.

En medlem i en motorcykelklubb sa så här; innan jag togemot Jesus var mitt liv som en svart/vit tv med bara en tv kanal- idag lever jag mitt liv i färg och har två kanaler". Jusst så är livet när man kommer in i kärleksrelation med Fadern, Sonen och Den Helige Anden. -Varje dag man vaknar så förväntar man sej ngt. Vad händer idag, vilka människor får jag möta idag... Gud har en förutbestämd mening med våra liv (därför blev vi till) och det är jätte spännande att se vart det leder, vad det är Han vill att jag ska uträtta idag. Prova !

Kramisar, igen.

2008-08-21 @ 10:43:01
Postat av: Ladyn

Hej Malin!

Läser föregående kommentar.. Jag är glad att din mamma funnit gud, även om jag faktiskt tror att det hade varit bättre om du fått hennes personliga stöd i stället för bibelord den här gången.

Även om hon menar väl, känns tillfället inte helt rätt så att säga.



Kraaaam i massor!

2008-08-23 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0