Katt-a-strof =P

Det var ett tag sedan det blev uppdaterat här.
Tiden har sprunnigt i väg. =P

Men nu har vi iaf fått en rimsren Lukas, en Smulan som har börjat äta lite mer nu. =)
Nu  gäller det bara att få Lukas att sluta strimla vägg och sluta bitas.
När han först bits är det lite keligt men efter 2 sec blir det maniskt och han börjar tugga tugga tugga allt hårdare.
Han väcker mig mitt i natten med att komma spinnandes och buffandes på min näsa för att jag ska "spinna"  med honon, då blir han lycklig och spinner ännu mer . =)

Smulan kommer mer och mer nu och vill bli kelad och vågar själv lägga sig i sängen.
Hon har tilll och med börjat leka lite med honnom nu. Så sakta men säkert så kanske allt löser sig.

I går färgades det hår och i dag ska det bli lite städning hoppas jag .
Samt lite inslagnign av julklappar och betalning av räkningar.

I freddags var det ett trevligt samtal med Ladyn som piggade upp dagen. =)

I dag skinner solen och det känns skönt .

Hoppas alla får en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Ladyn

Härliga historer om kissekatterna :) Tack själv för i fredags! I dag har jag julstädat hos fåglarna - känner mig såå duktig. :p

2008-12-21 @ 20:52:04
Postat av: ;o )

Yippi !!

Härligt att du börjat skriva igen...

2008-12-27 @ 09:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0