Senaste nytt:

Kul:

Att få sms av en gamal kompis man inte hört av på några år: =)

Packetet från cdon med säsong 2 av SUPERNATRUAL,See No Evilsong , 28 veckor senare, The Hills Have Eyes 2 samt See No Evil och ett prylpaket till Sims 2. =)

Älsklingen har äntligen fått lite pengar från A-kassan.

Alltid lika skoj att prata med Ladyn oxå!

Inte spelat WoW eller Sims på flera dagar!


Mindre kul:

Kom inte i väg till vattengympan. =(

Jag börjar snart klättra på väggarna.

Saknar att ha bil, känner mig låst.



jaja, sånt är livet!!

Ses!


Kommentarer
Postat av: Ladyn

Nya tag i kommande vecka! Du kan inte påverka det förflutna, bara göra det bästa av framtiden! Kram!

2008-02-03 @ 12:16:59
Postat av: Helena

Hej! kul att du har en blogg här :9.. Att jag inte hittat hit tidigare, hehe.. Brukar kunna snoka mig fram efter folks bloggar, men tack att du avslöjade din länk hit :).. Uppdatera gärna fler ggr :) Nu måste jag sova, jobb imrg, blää :)... Hälsa Tommy! Kraaam Helena

2008-02-20 @ 23:57:42
URL: http://charmeleon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0