Några filmer vi sett:

* Härmed förklarar jag er Chuck och Larry
  Jag ger den 2n 4 trots att vi såg den från kl halv ett på natten. =)

* Oliver
Musikalen om Oliver Twist ger jag en 2

* ARN Tempelriddaren
Mycket välgjord trrevlig film som jag ger en 3+

* American Beauty
Speciell film memn sevfärd ges en 2 +

På midsommar var vi hos H o K och åt god grillad mat och såg film kom hem vid 3 tiden på morgonen. =)

I går var vi till Örebro och försökte köpa BRA skor tillmig men det gick inte så bra men kom hem med några som jag hoppas passar och funkar. =/ HATAR att Köpa skor och Kläder. =(

Var sedan hem till Helena och Ted och åt god Tacos och såg film.
JÄTTE skoj och trevligt. =)  Var hemma vid halv 12 på natten.

Har oxå hunnit toppa älsklingen och han mig samt färgat våra hår. =)

Tiden har oxå hunnits med till ett alltid lika trevligt samtal eller två med LADYN =)

Just nu lyssnar jag på: Hennig Mankells Kinesen. =)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tusen tack själv Och javisst, d får vi göra om när jag e tbx från lägret i bollnäs :). Massa kramar!

2008-06-25 @ 13:41:34
URL: http://charmeleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0