Så var det dax med en LITEN uppdatering:

Några filmer  vi sett:

1408: SUPERBRA 4/5
Stardust 3/5  Helt ok =)
Liftarens guild till galaxen. 1/5 Inte alls bra =(
Karlifornia: 1/5 såg den mest för älsklingen  ville.


Ätit en del gott =)
Lax och potatis med rotfrukter i ugn
Grillad kyckling med färsk potatis jorrdgubbbs glass och jordgubbar =)
Tacos!!

Ett försenat GRATTIS till Ladyn som fyllde år i går! =)

Snart dax för hjärtats födelsedag och jag vet inte alls vad jag ska hitta ¨på =/

SNart Midsommar!!!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Heeej! Vilket glatt inlägg du skrivit!

Karlifonia, är inte den m Brad Pitt? Jag har för mig att den är superbra!

Låter som en bra grej att ha rotfrukter i ugn till laxen. Det måste jag prova! I dag blir det tacos.. vet inte hur jag lyckades övertala älsklingen, men han är i väg o handlar nu iaf!

Tack för grattandet både på internet o telen! Det blev en jättebra kväll i goda vänner sällskap.

Present till T.. finns det inget spel han vill ha? Eller en film.. eller ett trevligt restaurangbesök tillsammans m dig eller... massage! blink

2008-06-15 @ 14:08:59
URL: http://ladynstankar.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack! Jag kan hjälpa dig med din blogg oxå om du vill :). Hehe. Jaa, igår var det sol iaf, men idag regn :p.. Just nu jobbar Ted. Hans föräldrar är här på besök fram till onsdag.. Men imorgon åker jg t liseberg m jobbet (okok, EN dag till jag "jobbar" menmen, nöje oxå ;)...) idag har vi målat köksbordet.. o tänkte måla lite möbler till här i lghten, få se :).. hur e d annars m er? snart när jag o ted har en helg ledigt, så får vi se om ni oxå kan, så får vi ta Nora! Jag har inte glömt det :).. Bara svårt att hitta ett datum när Ted har jobb :p.. men en dag så :)... Kraaam!

2008-06-16 @ 15:20:20
URL: http://charmeleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0