Sommar utan sol

Denna sommar vekar solen ha tagit semester. =/
Men själv verkar min ork ha tagit ett helt sabbatsår.

Sen sist har jag iaf vadat lite i vattnet en dag när det faktiskt var varmt! Hadde gärna badat då oxå, men trodde inte att det skulle vara så varmt i vattnet. =)

Svärfar var över i lördags och det blev lite bilåkande i "raggarrundan" då det var en helsikes massa underbara "raggar" bilar ute.
Tror det hade varit en bilmässa innan. Men den hade vi ju missat.

I dag ska det tvättas och förhoppningsvis städas lite oxå. =/

Jag har nu lyssnat klart på Kinesen av Henning Mankell och ger den en svag 3, det blev lite vrrigt på sinna ställen.
Kanske hade varit bättre att läsa den?

Har sträckt läst Jeffery Deavers "Tid Att DÖ" och den var GRYMT bra som hans brukar vara så ger den en 4:a. =)

Vi såg Beowulf, men på något sät hade jag/vi missat att den va animerad? Eller vad just detta filmingssätt kallas.
Så därför får det bara en 2 - mest för att vi hade haft så höga förväntningar på den. Så hade den varit på "vanliga" sättet hade den lätt fått en 4 tror jag . =P

Ha det! =)

Kommentarer
Postat av: Laaadyn

Jag har ju totalt missat att kommentera dina inlägg. My apologies, dear!



Har tokmycket på jobb just nu, så det har inte blivit mycket dator heller.



Kram till dig o sambon - I'll be back!

2008-07-02 @ 09:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0