Com hem

Lördagen blev inte riktigt som tänkt först köre vi en Kara grupp till Operan och sen blev det paus  (det är dit jag lyckats komma som längst. )

Sökte en ny grupp med Hunter och kom nästan hela vägen med grupen där jag inte kände många, men pga en massa strul fick vi vänta på ersättare och under den tiden blev jag urloggad. =(

Inte alls skoj då man sedan försökte klogga in igen och märker att det är ComHem som strular vilket ledde till att Internet, Telefonen och Tv inte funkade.
 När jag väl fick tag på kundservic får man frågan hur jag kan ge ett så bra klock slag då det inte funkade längre.
Gissa om man var besviken och kände det som att mna svek gruppen när man inte kunde logga in igen.

Hela söndagen var allt nere samt större delen av måndagen. Kl 5 på måndag em fick vi äntligen tillbax Internet, Tv och Telefonen.
Ganska tråkigt och jobbigt när inget sådant funkar. =(

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Som sagt, säg upp avtalet med Comhem - de har helt klart inte hållit sin del av det.

2008-11-09 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0