Senaste nytt =P

Det allra senaste är att det snöar ute =P

Inte  alls förskoj, måste byta till vinterdäck på bilen oxå.

I går var vi in till Örebro och jag fick tag på ett par varma och  snygga vinterskor för det trevliga priset 199 kr.
Inte illa. =P

Han hälsa på sambons syster om hade besök av deras mor och små systrar.
Alltid lika trevligt. =)

Har märkt att jag stavar som en kratta nu mera så måste jobba lite på edt. =P

I morgon ska det tvättas och handlas lite och på lördag vill jag gå på loppis som är i en skola här i närheten.
Kanske blir det någon bok där som sist då jag fick tag på 40 böcker till priset av 60 kr. =) Inte alls illa.

Samt att vi (hoppas jag) ska köra Instance med lite folk på wow. =)

Funderar oxå starkt på att flytta över en gubbe till en annan sever med lite svårt att veta vilken =P
Har lite för många alt man vill spela med. =)

Nu börjar snart  Hells Kitchen som jag ska se, men om en halvtimam börjar så klart Blood Dimond som jag oxå vill se. =/ Typiskt?

Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0