Uppdatering

Många tankar vardrar nu.

Men i det stora hela är det ok, tror jag.

Måste till AMS och frixa då de krånglar IGEN. Inte alls skoj.

Så det står högst på göra listan.

Det har funkat bra med promenader ändra fram till helgen som varit och sedan lite sämmre,
men ska ta tag i det  i morgon efter AMS.

I dag har dert iaf städats lite.

Såg Dag Och Natt i går, men den var lite knepig tycker jag.

Har börjat sett miniserein Skuggornas Hus så får se när jag har ork att se se andra 2 avsnitten.

Kollar även lite på StarZinger som bror hittat åt mig.
Lite gammal Nostalig?

Saknar redan värmen och ljuset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt, att "livsgnistan" åter börjar att pyra...

Good luck! ;o)

2008-10-23 @ 12:44:54
Postat av: Josef

Hej!



Så kul att du kommit igång med bloggandet igen.

2008-10-25 @ 07:59:56
URL: http://jsnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0