Återigen ett tag sedan det skrevs här. =(

Lite väl dålig på att blogga kanske? =P Lite lättare för at läsa andras bloggar men grymt dålig på att lämna komentarer. =( Sen sist har det inte hänt så mycket inte alldeles för mycket WOW heller =P Längtar till sisa boken i Det Svarta Tornet av Steven King. Har jobbat lite då och då denna månad kom jag faktiskt upp i 42 arbetade timmar. (inte mycket för de som har jobb men mycekt för mig. ) Så det har varit en del sovning som gäller. Förstår inte att man ska bli så trött av att jobba ( iof var det ett tag sedan jag jobbade mycket.) samt att man känner av i ryggen och leder redan nu8 så ser inte fram emot sommaren . =( Solen skinne iaf och ska försöka komma ut nu. Ha det bra tills nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Hej vännen! Kroppen är ju inte van vid belastningen du utsätter den för. Sedan ställer väl maten till det en del oxå - klart den reagerar med trötthet då!

Kollade på Diagnos Okänd förra helgen. Där var en tjej som kört sin kropp bokstavligen i botten p g a höga ambitioner. Jag kände igen mig lite i det hela... Om man hela tiden stoppar i sig dåliga saker som inte innehåller 'levande' vitaminer, så krigar ju kroppen mot en.

Unna dig en proffsig massage och en härlig stund i vatten (större än badkaret då alltså) :) Det gör underverk för onda leder. Massor av kramar härifrån!

2009-05-01 @ 11:30:17
URL: http://ladynstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet hur det där är med att vara seg på att skriva in sin blogg, jag är likadan jag hehe. Samma också att jag läsers folks bloggar men är dålig på att kommentera, något att arbeta på definitivt!



Hoppas du har det bra nu när sommaren verkligen är på väg, jag vet att jag njuter varje dag som solen skiner :)

2009-06-01 @ 19:16:24
URL: http://www.spellbound.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0