2009

Vet inte hur detta år blir men blir det som början på året tackar jag för mig och går i ide.
Min dator gick sönder den 2 Jan och vet inte alls vad det är för fel men kan inte ens starta den nu. =(

Och hittar inte papprena på den och vet inte hutr länge garantin funkar men datan är ju bara 11 månader gammal så hade ju hoppasts på att den skulle kunna gå på garantin. Men om jag hittar det papperet så skulle det ändå behövas åka in till örebro för att  lämna in den och sen hämta den .
Ok går de tinte på garantin så lär det ju kosta lite att fixa den. =(

Min bror kanske skulle kunan hjälpa mig men han e till Egypten i 2 veckor så hoppas han kan hjälpa mig när han kommer hem.
*hoppas hoppas hoppas*

Ha det alla

Kommentarer
Postat av: kate

Önskar dej en BRA fortsättning på 2009.

Ett nytt år och nya möjligheter ...

Detta data haveri, aj, aj,aj- men som det heter,den som söker skall finna. Hoppas du finner på köpe kontraktet och att allt löser sej.

O´du- brorsan kommer så småning om, det har ju redan hunnit gå nästan en vecka. KRAAMISAR/ :o)

2009-01-05 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0