Interjuven

Försökte få tag på min chef före förra cheden men hon har aldeles för vanligt namn och bytt arbetsplats så det går nog inte att få referenser därifrån.

Så gick iaf på interjuven och sa som det var med det gamla jobbet osv.
Så får la se vad som händer. Gav gamla chefen som referns samtidigt som jag vissade ett omdömme han skrivit
som iaf var possetivt även om det var skrivet 1 år innan jag slutade jobba.

Sår se vad som händer.
Det var visst till uthyrniings företag och de hade inga tjänster att tillsätta just nu, utan relryterade utifall att det skulle
komma någon och vilja hyra personal av dem.

Så vet inte vad som händer om de tycket att man är intressant eller om de kommer att få in jobb inom närmaste tiden.

Så jag räknar med att bli utstämplad och får tjata på AMS om att få en åtgärd eller nått. =(

Hade hoppas på att detta skulle leda till något snabbt så man kan få lite rutin och struktur på vardagen.
Det skulle ju inte vara helt fel att börja få in lite pengar oxå. =/

Men det blir väll inte lättare att hitta anställning  nu när det är finanskris.


Datan är fortfarande död och hoppas att den kanske kan bli fixad i  morgon.
Även om det innebär att jag måste dit jag hatar att åka.
Så god bye vämående och välkommna mina inre demoner som gör allt för att pina mig.

Hoppas datan blir bra så kanske jag klarar av det.

Ses


Kommentarer
Postat av: Ladyn

Jag håller tummarna för dig - både för att klara av demoner, jobb och havererad dator!

Kram!

2009-01-21 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0