Panik

I dag rinde de om en arbets interjuv som jag visst ska gå på på onsdag. JIPPI!! =)
MEN de vill ha referenser från mitt gamla jobb och gärna mer än en, så skulle behöva få tag ännu längre back men det kommer jag inte i håg vem jag hade som chef då. Så hur får man tag på det?
Samt att jag tror att det är så att min gamla chef inte ger mig några bra referenser då det slutade som det gjorde. =(
Så blir troligen ingen ting av det hela igen. =(

Det brukar funka bra under interjuven men sedan när de kollar referenser brukar de säga nej så det måste ju vara så.

Innan jag slutade jobbet fick jag faktiskt alla jobb jag sökte, men dum som man var vågade man inte gå vidare och därför är det som det är. =/

Kommentarer
Postat av: Helena

Du har väl numret kvar till ditt gamla jobb? Kan du inte ringa dit o fråga efter vem som var chef över den tiden du jobbade där? O efter dennes nummer o så? Kan du inte hoppa över att ge referensen till just den chefen o ta andra referenser istället?... Men jag önskar dig lycka till!!! Och hoppas verkligen att du får det där jobbet!!! Kraaam!!!!

2009-01-16 @ 15:56:32
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Ladyn

Hej!

Jag tycker du ska vara ärlig och säga till dem som det är: "Du och chefen blev osams, så han vill inte ge några ordentliga referenser." Det finnas en anledning till att du jobbade där så länge som du gjorde. - Du var bra på ditt jobb! Det kan du oxå påpeka!

2009-01-16 @ 18:07:34
Postat av: Ladyn

Hej!

Jag tycker du ska vara ärlig och säga till dem som det är: "Du och chefen blev osams, så han vill inte ge några ordentliga referenser." Det finnas en anledning till att du jobbade där så länge som du gjorde. - Du var bra på ditt jobb! Det kan du oxå påpeka!

2009-01-16 @ 18:08:44
Postat av: Ladyn

Hej!

Jag tycker du ska vara ärlig och säga till dem som det är: "Du och chefen blev osams, så han vill inte ge några ordentliga referenser." Det finnas en anledning till att du jobbade där så länge som du gjorde. - Du var bra på ditt jobb! Det kan du oxå påpeka!

2009-01-16 @ 18:09:28
Postat av: Ladyn aka spammaren

Alltså sorry att det blev dubbelt. Men att två av fyra försök gick igenom är ju fantastiskt. fnyser

2009-01-16 @ 18:10:20
Postat av: Ladyn

.. och jag avskyr fetstilspåhittet!! *fnyser ordentligt*

2009-01-16 @ 18:11:29
Postat av: Anonym

lycka till med intervjun! :)

2009-01-16 @ 18:14:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Josef

Det där kommer du att klara galant.

Är det en någorlunda seriös chef (den förra du hade) så ger han dig referenser trots att det slutade som det gjorde - för hur många år var du inte där?!



Det där klarar du fint ska du se!



... oavsett så ser jag fram emot att få träffa en pigg och glad syster på torsdag!

2009-01-20 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0