Socialt dilemma

Jag har en bekant ( en person som varit en bra kompis som sedan gått till att i bästa fall beskrivas som bekant,)
som alltid hör av sig när hon har LJUSPARTYN och vill att jag ska komma.

Hon svarar inte annars när man skickar ett sms och frågar om hon vill hitta på något i helgen typ.

På minst 6 månader har vi pratat max 5 gånger 3 gåmnger bjöd hon till dessa partyn och ett sms gällde även det samma.

Men vet inte hur man ska ställa sig till detta?
Gå och vara social eller inte?
Gå och inte köpa något? (ekonomin tillåter inte den sortens onödiga inhandlingar)
Gå och även köpa något fast jag vet att jag inte kan offra de minst 300 till 500 som det MINST kostar?


Någon åsikt?




Inte socialt dilemma nu:

Jag Hatar att vara Pank.

Hatar att leva 2 personer  på samam pengar som jag har nästan kunnat fått ut i lön.
Hatar att inte ens kunna köpa en bok osv när man känner för det. =(

Vill ha penagar nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josef

Ja du syster... så är det!

Vi skulle ju kunna göra en handelsresa tillsammans... vad sägs om det?

2009-02-02 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0